Andreibv's Weblog

Mai 30, 2010

Germania a castigat eurovizionul

Filed under: link — andreibv @ 4:44 pm
Tags:

Germania a castigat eurovizionul si chiar ma bucur pentru Lena,pentru ca merita sa castige acest concurs,chiar am zis aseara cand am vazut piesa ca mi-ar placea sa castige germania aceasta competitie si uite ca a castigat-o detasat fata de Turcia.
Trebuie sa ne bucuram si pentru romania,pentru ca au obtinut un loc mare pentru tara asta ,un loc trei nu este de ici colo si cum am zis trebuie sa ne bucuram pentru aceasta perfomanta,nu de alta dar in ultimul timp nu ne-am mai bucurat de nimic si este bine ca a venit si acest moment pentru tara noastra.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

