Andreibv's Weblog

Aprilie 26, 2010

Antonescu doarme

Filed under: link — andreibv @ 7:22 pm
Tags: ,

Asa a zis domnul presedinte astazi despre dansul.Cica doarme toata ziua ca sa se duca la emisiune seara.Asta este super tare,cum sa zici asa ceva si de ce asa ceva,dar ne-am invatat cu Zeus deja si asta este stilul,dar eu ma intreb de unde scoate aceste perle,dar ce mai conteaza pana la urma,pana la urma important este ca ii iese si din pacate pentru dusmani dansului chiar ii iese si asta este.
Este tare domnul presedinte,chiar daca nu face nimic pentru tara asta,asta este ce sa facem,asa este viata si cum am mai zis trebuie sa mergem mai departe.
Pana la urma bine ca doarme Antonescu ziua,nu de alta dar poate este obosit si asa isi revine dansul,este rau Zeus,dar cum am mai zis asta este stilul dansului si nu avem cum sa-l mai schimbam si cred ca nici nu am putea asa ceva,pentru ca ar fi imposibil?!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

