Andreibv's Weblog

Aprilie 25, 2010

Un individ a intrat in bar in Craiova cu masina

Filed under: link — andreibv @ 11:30 am
Tags: ,

Super tare.Un individ a intrat in bar cu masina in Craiova,fara sa consume ceva.Da super tare ,asa ceva vezi mai rar,dar ma rog.Dar eu ma intreb cum a facut de a ajuns in bar cu masina,nu a vazut barul sau ce?Si asa avea si ochelari pe ochi.
Sa stai in bar si sa vina o masina peste tine,ceva mai minunat decat treaba asta nu cred ca mai exista.Oricum eu m-am distrat de minune pe tema asta si sper sa mai vad asa ceva ,nu de alta dar asa cum am spus rar vezi asa ceva si ai ocazia sa mai razi un pic.
beau bere impreuna cu masina mea

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

