Andreibv's Weblog

Martie 16, 2010

Suntem pe drumul cel bun

Filed under: link — andreibv @ 7:25 pm
Tags:

Asa a zis Emil Boc astazi:”Suntem pe drumul cel bun” si eu ma intreb cum si-a dat seama de treaba asta ,pentru ca eu ma chinui de multa vreme si nu imi dau seama.
Da este fenomenal si extraordinal ceea ce a zis,cum sa nu ,dar problema ceea mai mare este ca tot in criza suntem ,dar asta ramane o alta problema si nu mai are rost sa mai intram in acest subiect,deoarece am vazut ca nu rezolvam nimic daca tot dam din gura doar asa ca sa fie si mai bine ne vedem de treaba noastra,asta daca avem vreo treaba pe acest pamant?
Daca domnul Boc zice ca suntem pe drumul cel bun inseamna ca chiar suntem pe acest drum sau macar ne indreptam spre acest drum,tot ar fi ceva?Asta ramane de vazut?Pentru ca eu nu cred ca zice Boc,fiindca azi zice ceva si maine altceva si deja ne-am invatat cu Boc.
Ce usor este sa arunci cu cuvintele pe piata ,chiar daca nimic din ce spui tu acolo nu este adevarat,dar spui si tu acolo ceva ca sa zica lumea ca esti priceput si ca te intereseaza soarta acestei tari.Numai aberati de doi lei si de doi bani am auzit in aceasta vreme de cacat si o sa mai auzim de acum inainte pana o sa ne scarbim de tot si o sa ajungem sa nu ne mai intereseze de ceea ce zice x sau y si cred ca am si inceput sa o facem si este bine asa.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

