Andreibv's Weblog

Martie 9, 2010

Sunt multi cacati prin jur

Filed under: link — andreibv @ 5:23 pm
Tags:

Sunt multi cacati prin jur si nu mai pot cu ei ,pur si simplu m-am saturat de ei ca de apa ,dar nu am ce sa fac ca sa scap de ei.Nu zic ca eu sunt miezul din dodasca ,dar nu ma comport ca cacati astia din jur.De unde au venit acesti cacati ,de doi lei si de doi bani,de ce trebuie eu sa-i vad si sa-i aud zilnic,de ce asa ceva si cum este posibil asa ceva?Uite ca este posibil si pe zi ce trece acesti cacati imi mamanca ficatul si mai mult,dar asta este.Ceea ce este bine este ca mai sunt si oamenii minunati prin jur si asta ma bucura,e bine ca mai avem si oamenii de calitate,nu de alta dar am innebuni la cati cacati sunt prin jur si este firesc sa fie si oamenii calumea prin jur.
Asa ca sa traiasca oamenii care sunt calumea si sa se tavaleasca in chinuri oamenii care sunt cacati.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

