Andreibv's Weblog

Martie 7, 2010

Ce mai este logic in viata asta?

Filed under: link — andreibv @ 4:50 pm
Tags:

Nu stiu ce mai este logic in viata asta si nici nu am de gand ca sa afla asa ceva ,pentru ca nu se poate si nici nu trebuie,dar m-am gandit la aceasta tema ,pentru ca mi-a venit in cap si am zis sa fac un post.
Se pare ca nu mai este logic nimic in viata asta ,dar asta este.Nici nu stiu daca se leaga sau nu ceva in viata asta,dar asta o zic multi si nu stiu ce sa cred.
Nu stiu daca este logic ceea ce se intampla in viata unui om,dar se zice ca omul traieste asa cum isi face viata si inclin sa cred ca asa este,deoarece omul isi face viata lui cum crede de cuvinta sau isi face viata asa cum se poate.Sunt multe lucruri care se leaga si multe care nu se leaga sau asa cum am zis poate nu se leaga nimic si totul este intamplator,dar nu cred ca viata asta este intamplatoare sau oricare ar fi ea ,din trecut sau din viitor.Ar fi minunat sa fie totul intamplator ,dar nu cred asta.
Pana la urma nu trebuie sa fie logic nimic,dar trebuie sa ne facem viata in asa fel incat sa o traim bine si sa nu suferim,pentru ca nu are rost si nici nu trebuie asa ceva.
Este o tema foarte interesanta si nu este una usoara,si din acest motiv o sa revin cu un alt post ca sa completez ceea ce am zis aici,fiindca la ora aceasta nu am toate cuvintele cu mine in cap,dar promit ca revin cu tema asta ,pentru ca este foarte interesanta si merita toata atentia.E ceva mistic si daca vreti e ceva mai mult decat mistic si merita aprofundata mai mult.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

