Andreibv's Weblog

Martie 2, 2010

Sa vine cutremurul

Filed under: link — andreibv @ 6:19 pm
Tags:

Sa vina domne si acest cutremur,nu de alta dar se caca multi pe ei ca vine sau nu un cutremur mare in romania.Si asa trebuie sa mor si sa murim la un moment dat in viata asta si este foarte clar ca nu o sa scapam de acest fapt.Asa ca nu stiu de ce se caca uni pe ei asa de tare,care este problema lor.Chiar asa de fricosi sunt oamenii?Si de ce tin asa de mult la viata lor?!Eu nu tin asa de mult la viata mea,daca e sa mor mor si gata ,ce mare lucru.De ce sa ma cac atata pe mine de frica.
Cum am zis sa vina si acest cutremur sau mega cutremurul cum zic astia,nu de alta dar eu o sa stau in fotoliu si o sa ma uit la televizor si o sa beau bere ,numai asa sa vad ce o sa iasa.Asa ca de abia astept sa vina cutremurul asta,pentru ca mie imi place dezastrul care se produce prin jur din diferitele motive si nici nu mai conteaza care sunt motivele produceri unui astfel de incident.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

