Andreibv's Weblog

Februarie 27, 2010

M-am saturat de PSD

Filed under: link — andreibv @ 11:50 am
Tags:

Cine este PSD si de ce trebuie eu sa aud de astia zi si noapte,ce conduc ei tara cumva sau care este problema?Au condus-o la un moment dat si s-a ales praful ,dar asta este o alta problema pe care o voi posta alta data.
Cum am zis cine dracului sunt ei?Gata a castigat Ponta,dar se pare ca circul nu s-a terminat ,sa plece toti din acest partid si sa-l lase pe Ponta cu echipa lui doar ca sa vedem ce o sa faca,asta daca o sa faca ceva si de ce ar face ceva ,asta ca nimeni nu face nimic si se trazeste el dintr-o data ca sa faca ceva pentru tara asta,haideti sa fim seriosi?!Ponta este la fel de corupt ca si Nastase sau eu stiu ce individ din partid,se stie foarte bine ca si dansul este uns cu toate alifile si este in stare sa faca orice ca sa ajunga acolo unde trebuie sa ajunga.
Asa ca haideti sa mai terminam o data cu acest subiect,nu de alta dar m-am saturat de el ca de apa.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

