Andreibv's Weblog

Februarie 24, 2010

Religion is bullshit

Filed under: George Carlin,link — andreibv @ 12:48 pm
Tags:

De ce zic asta ,pai haideti sa o luam logic.Stim foarte bine ca de-a lungul timpului cei care erau ortodoxi se intelegeau bine cu cei care erau cataloci,dar in 1054 s-a produs marea schisma dintre cele doua ,o despartire a lor daca vreti si din acest motiv au inceput sa se urasca mult si bine.Dar ceea ce zic eu acum nu o sa aiba nici o legatura cu ceea ce urmeaza sa zic.Sa incep asa:Din punctul meu de vedere religia este cea mai proasta poveste scrisa vreodata,pentru ca daca vreti este cea mai buna afacere intemeiata sau formata de cineva vreodata,fiindca dansi nu platesc nici o taxa si intotdeauna vor mai multi bani,desi dansi ar trebui sa nu ceara nici un ban de la nimeni,dar asta este o alta poveste la care ma voi intoarce alta data.
Religia ,practic i-a convins pe oamenii ca este un Dumnezeu invizibil,care traieste undeva ,nu stiu unde si care a facut sau a intemeiat dintr-o data zece porunci pe care el vrea sa nu le incalci de loc si daca faci treaba asta,el are un loc special unde te va tremite ca sa suferi,ca sa mori de foame ,ca sa vezi cum uni sau alti te sfideaza ,pentru ca nu fac nimic si au o gramada de bani asa dintr-o data,ca sa te tavalesti in chinuri pana nu mai poti,ca sa mori de cancer sau eu stiu de ce boala ,ca sa te lovesti de tot felul de dobitoci care nu au nici o treaba cu aceasta lume ,dar Dumnezeu te iubeste mult si bine si are un loc special pentru tine,dar el nu poate convietui sau trai fara bani ,pur si simplu nu se poate stapani si asa cum am spus acesti oamenii ai domnului nu platesc nici o taxa,dar au o gramada de bani si culmea este ca vor sa aibe din ce in ce mai multi bani,nu de alta dar trebuie sa-si faca o casa ,sa-si cumpere nu stiu ce masina de lux si asa mai departe, si din acest motiv si religia este cea mai proasta poveste scrisa vreodata de cineva si daca vreti este cea mai mare porcarie pe care putea sa o scrie cineva.
Daca exista Dumnezeu sa ma omoare in acest moment ,vedeti nu s-a intamplat nimic ,sunt bine si inca mai exist.De ce nu m-a omorat daca totusi exista,pentru ca nu exista nici un Dumnezeu si nu va exista niciodata.
Haideti sa o luam astfel:De ce exista atata haos pe aceasta planeta?Pentru ca Dumnezeu este cel mai prost manager care ar fi fost vreodata,eu nu sunt impresionat de ceea ce a creat el sau daca a creat el?Pentru ca ceea ce se intampla acum este inadmisibil asa ceva si nici un cacat daca ar proceda asa la servici nu ar rezista ,ar fi dat afara in secunda doi.
Am incercat sa cred in Dumnezeu sau hai sa zicem in ceva care nu exista,dar nu pot pentru ca nu pot si basta,ceea ce se intampla acum si numai ceea ce se intampla acum,dar am trait si am vazut o gramada de porcari in viata asta si m-am convins ca nu exista nimic dincolo de viata asta care ar vrea ca noi sa o ducem bine.Dumnezeu nu da nici un ban pe noi si dinpotriva ne da sau ne trimite o gramada de cacati pe lumea asta si cum am zis nici nu il intereseaza de noi si de soarta noastra ,nu da nici macar un cacat pe noi.
Asa ca eu m-am hotarat ca dintr-o data sa cred in altcineva si m-am hotarat sa cred in ceea ce zice CTP ,pentru ca am doua motive,in primul rand este cel mai bun jurnalist din tara si in al doilea rand dansul nu se joaca in aceasta lume,de ceva timp m-am rogat la Dumnezeu ca sa scap de un vecin care pur si simplu ma scoate din sarite ,dar el nu a facut nimic,dar CTP a venit si i-a dat cu o bata in cap si dupa asta a plecat linistit acasa.Si timp de un an am vazut ca daca cred in CTP sau in Dumnezeu tot aia este,pentru ca intrebarile mele au fost raspunse in proportie de 50 % si din acest motiv sau temei nu este nici o diferenta.
Asa ca haideti sa revin un pic,daca exista totusi un Dumnezeu sa ma omoare in acest moment,nu maine sau peste o saptamana?Vedeti nimic nu s-a intamplat,sunt viu,si asta ii se datoreaza lui CTP si cu aceasta ocazie vreau sa-i multumesc lui CTP si sper sa fie sanatos.
In final vreau sa inchei cu acest video ,care cred ca spune tot despre aceasta viata de cacat.Asa ca sper sa savurati asa cum trebuie acest video.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

