Andreibv's Weblog

Februarie 24, 2010

Pierdem timpul degeaba

Filed under: link — andreibv @ 3:54 pm
Tags:

Nu stiu de ce zic asta ,dar dintr-un punct de vedere mi se pare ca pierdem timpul pe aceasta planeta si pe zi ce trece imi dau seama ca asa si este.Ceea ce nu inteleg este faptul ca este aceasta mare plictiseala care nu se mai termina de la o vreme,eu inteleg ca trebuie sa fie si ea acolo,dar m-am saturat de aceasta plictiseala ca de apa si pur si simplu nu ii vad logica ,cateodata ii vad,dar dintr-un alt punct de vedere nu ii vad eficienta.Care este problema cu aceasta plictiseala ,de ce trebuie ea sa intervina in viata mea si numai a mea,de ce trebuie eu sa dau peste asa ceva si cum este posibil sa existe asa ceva in aceasta viata ,dar ce sa facem viata asta este asa de complicate si poate eu nu mai inteleg nimic si da domne poate am innebunit eu prea mult si cum am zis poate nu mai inteleg nimic din nimic al sensului vieti.
De ce trebuie eu sa traiesc ca sa vad o gramada de cacati,desigur ca sunt si ei buni la ceva sau poate nu sunt?Dar eu nu am nevoie de asa ceva ,mai bine vad cum un prost de pute se descurca in viata si asi fi multumit din aceasta privinta.Eu,pur si simplu m-am saturat de deontologii astia lu’peste care dau din gura zi si noapte.Vreau si eu atunci cand deschid porcaria de televizor sa nu ii mai vad de loc,dar nu se poate si ceea ce imi place este faptul ca pot sa mut pe alt post ca sa nu ii mai vad si asta este o treaba buna.
In rest ce sa mai zic:faptul ca pierdem timpul pe aceasta planeta ma enerveaza enorm,dar nu am ce sa fac si asa este.Cum am zis poate nu inteleg eu viata asta si sensurile ei,asta daca mai exista vreun sens in aceasta viata intr-un fel sau altul.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

