Andreibv's Weblog

Februarie 22, 2010

Ponta a trecut la lucru

Filed under: link — andreibv @ 4:58 pm
Tags:

Se pare ca Ponta a trecut la treaba si nu stiu ce cacat ,vrea sa faca,dar mie imi da impresia ca este de o viata sef acolo in PSD.E bine ca a trecut la treaba,pentru ca mai face cineva ceva in tara asta si sa o tina tot asa.Personal ,cred ca o sa faca o treaba buna si am vazut ca in prima zi de lucru ca sef al lui PSD si-a luat o cravata mov ,deja nu mai inteleg ce este cu flacara asta violet.Ia sa-mi iau si eu o cravata mov,nu de alta dar sa fad si eu ce este cu flacara asta violet,deja nu mai pot cu flacara asta violet,am si innebunit din cauza acestui mit si a manipulari de doi lei si de doi bani,dar ce sa facem asta este romanica si nu avem ce sa facem.
Ar trebui sa aiba mare grija in ceea ce o sa faca de acum inainte,nu de alta dar poate o sa pice asa de bine incat nici dansul nu stie.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

