Andreibv's Weblog

Februarie 21, 2010

Vremea trece si cacati raman

Filed under: link — andreibv @ 8:38 am
Tags:

Nu stiu de ce ,dar cu cat timpul se duce vad din ce in ce mai multi cacati care pur si simplu nu au nici o legatura cu aceasta viata si ceea ce este curios este faptul ca sunt din ce in ce mai multi cacati pe lumea asta si deja devine plictisitor.Fara sa vrei intalnesti daca vreti zilnic cate un cacat dinasta sau o cacata ,ca doar si ele se inmultesc pe zi ce trece si asta este rau.Este o mare diferenta intre a fi prost si a fi cacat,este o diferenta de la cer la pamant,macar daca intalnesti un prost mai razi ,pentru ca mai zice cate o prostie si nu ai cum sa nu razi de el,dar daca intalnesti un cacat sau o cacata ,care mai este si ingamfata este grav si nici nu sti cum sa scapi de ei,simplu le dai cate un pumn in cap si ai scapat de ei in secunda doi.Ceea ce este pacat este faptul ca timpul se duce si cacati se inmultesc,dar nu avem ce sa facem decat sa-i ocolim ,asta daca putem.Nu stiu domne ce au facut sau ce nu au facut ,dar asa cum am zis sunt din ce in ce mai multi cacati si asta ma enerveaza rau de tot,pur si simplu m-am saturat de ei ca de apa,nu poti sa te duci undeva ca hopa dai de un cacat sau de o cacata ,dar asta este viata si din acest motiv este frumoasa ,ca daca nu am mai da peste acesti cacati ce am face?Ar fi mai bine pentru noi,dar nu am mai avea de cine sa facem misto si nu am mai avea pe cine sa batem.Acum eu sper sa-i ocolim si sa nu mai dam ochi cu ei,dar daca o sa dam ochi cu ei nu avem decat sa le dam cate un pumn in cap si sa mergem mai departe,da stiu ca nu e frumos ,dar asta este cea mai buna solutie posibila.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

