Andreibv's Weblog

Februarie 19, 2010

Sa o luam logic

Filed under: link — andreibv @ 8:03 pm
Tags:

Vreau sa va intreb ceva:Voi stiti de ce traiti si pentru ce?Nu de alta ,dar eu nu stiu si nici nu am de gand sa stiu acest lucru,ce farmec mai are sa sti pentru ce traiesti.Si chiar pentru ce traim?Ca sa ce?Si ca sa ajungem unde?!
Ne pierdem timpul pe aceasta lume si asa si este,ce este asa de palpitant ca sa traiesti ,sa-ti faci o familie si sa mori?Ca sa ce?Si ce sa vezi,numai cretini unul si unul toata viata ta,asa m-am saturat sa vad numai cacati,desigur ca sunt si oamenii deosebiti ,dar din pacate sunt din ce in ce mai putini ,dar asta este o alta problema pe care o voi publica alta data.
Sa revenim:pentru ce traim noi totusi?Eu zic ca pentru nimic,desi se leaga toate lucrurile in viata asta,dar daca stau sa ma gandesc si sa ma uit putin prin viata nu vad o legatura anume si nici nu este nevoie de asa ceva,pentru ca prea multe detali te sufoca si nu am nevoie de asa ceva.
Pana la urma viata asta este asa de complicata si nu cred ca o intelege cineva?Sau daca o intelege cred ca este o persoana fenomenala si astfel de persoane sunt rare.
Pana la urma aceasta viata nu este decat o mare plictiseala si o mare porcarie,este daca vreti o politica de marketing bine pusa la punct de cineva ca sa castige niste bani,pentru ca totul este pe bani si ce sa facem daca asa a fost creata viata asta.Nu eu am creat-o si daca o faceam nu o faceam asa si nici nu cred ca avem de gand sa o fac daca aveam aceasta ocazie.
Pana la urma nici nu stiu de ce trebuie ca sa traim si mai ales unde trebuie sa ajungem ,dar cel mai complicat lucru este faptul ca nu stim ceea ce trebuie sa facem in viata asta?
Eu habar nu am pentru ce traiesc si mai ales habar nu stiu ce trebuie sa fac?Si nici nu ma-si chinui ca sa descoper ce trebuie sa fac ,pentru ca nu asi descoperi in veci si nici nu trebuie ,deoarece este mai bine asa.Pana la urma o fi o logica in toata lucrarea asta si cine stie cum o sa se termine toata povestea asta de doi lei si de doi bani?
Ceea ce vreau sa va zic este faptul ca nu trebuie sa va chinuiti pentru nimic in viata asta,pentru ca tot acolo o sa ajungem cu toti ,adica in iad sau in rai daca vreti,ceea ce trebuie sa faceti este sa va simteti bine in ceea ce faceti ,fiindca o viata avem si nu se stie daca o sa mai fim maine sau poimaine.Cum am zis nu trebuie sa va stresati pentru nimic,pentru ca nu merita sau merita?!
O fi intr-un final ceva mistic in viata asta si poate si dupa ea?!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

