Andreibv's Weblog

Februarie 17, 2010

Nu se mai termina o data cu pensile astia?

Filed under: link — andreibv @ 11:49 am
Tags:

Da domne nu se mai termina o data cu pensile astia si cu salarile ,nu de alta dar m-am sarutat de acest subiect ca de apa.Este inadmisibil ceea ce se intampla acum,dar pana la urma asta este si sincer nu ma prea intereseaza ,pentru ca mai am si altceva de facut decat sa stau si sa ma uit la uni cat de mult se vaita.Care este problema?Ce nu sunt in stare sa munceasca ,sa munceasca si noaptea si sa faca bani,sunt asa de multe metode de a face bani incat nu ai cum sa nu faci.Pana la urma fiecare este liber sa faca cat de multi bani vrea si daca este asa de bun de ce nu pleaca in strainatate ca sa faca bani cacalau sau de ce nu lucreaza la privat,ca sa scoata bani.Ca nu toata lumea este inteligenta asta este alta problema,nu toti oamenii sunt nascuti ca sa faca bani,pana la urma nici nu mai conteaza modul cum ii faci ,ci sa-i faci,deoarece eu nu sunt un om de morala si viata este prea scurta ca sa ma gandesc la asa ceva.Stiti cum este timpul costa bani si eu nu imi permit ca sa pierd timpul,dar asta este o problema personala care ma priveste.
Eu asi zice sa facem cheta pentru acest guvern si pentru acesti ministri ,care zic dansi ca fac ceva pentru tara asta si eu zic ca nu fac nimic pentru ea si asa si este chiar nu fac,se vede asta cu ochiul deschis,dar sunt o gramada de prosti si cacati care cred ca o sa faca cineva vreodata ceva pentru dansi sau pentru mine sau tine.Haideti sa fim seriosi ,ca nu suntem asa de prosti ca sa nu ne dam seama ca dansi nu dau nici un ban pe noi si asa si este si nici nu am nevoie de asa ceva.
Chiar nu mai au alte subiecte de discutat sau nu mai au ce sa fure din tara asta,mai au mult de furat din tara asta pana o sa ne ducem dracului cu toti si asta este ce sa facem ,daca am votat asa de prost.
Sper sa termine o data cu prostia asta de doi lei si de doi bani,nu de alta dar m-am saturat de acest subiect ca de apa.Asta este pana la urma o sa murim cu toti si nici nu mai conteaza felul in care o sa murim,ci conteaza cum o sa traim in continuoare pe acest pamant si dansi vor ca sa nu mai traim de loc pe acest pamant si eu asi zice sa-i lasam doar pe ei sa traiasca ,ca sa nu ii deranjam ,ca se pare ca ii deranjam cu prezenta noastra si ar trebui sa nu mai facem treaba asta.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

