Andreibv's Weblog

Februarie 17, 2010

Ce rau este sa dai din gura?!

Filed under: link — andreibv @ 6:24 pm
Tags:

Ce m-am saturat de astia care dau din gura asa doar ca sa fie,nu de alta dar si asa dau din gura degeaba si cum am zis m-am saturat de astia ca de apa.Asa ceva nu se poate,chiar nu stiu sa faca nimic altceva decat sa dea din gura,chiar trebuie sa ne uitam la ei zilnic?Mai avem si altceva de facut in viata asta?Si sa stiti ca avem multe de facut,dar din pacate nu avem timp ca sa terminam tot ce ne-am propus ca sa facem,dar ce sa facem asta si trebuie sa mergem mai departe.
Din partea mea pot sa dea din gura zi de zi si noapte de noapte,nu de alta dar nu ma intereseaza,mi se rupe de ceea ce zic dansi acolo,ca si asa zic numai aberatii de doi lei si de doi bani si cum am mai zis nu ne alegem cu nimic din toata porcaria asta si din acest motiv ar trebui sa ne vedem de viata noastra ,ca si asa este scurta si nu avem timp sa ne simtem bine in ea indeajuns.

1 comentariu »

  1. Da .. ai dreptate …multi vorbesc mult si fara rost.. dar sa stii ca unii vorbesc fiindca nu au cum sa actioneze , prin vorba multa incercand sa ii convinga pe cei care au posibilitatea sa treaca la fapte.

    Comentariu de niq94 — Februarie 17, 2010 @ 9:58 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

