Andreibv's Weblog

Februarie 15, 2010

Nu renunta de loc si bine o face

Filed under: link — andreibv @ 1:57 pm
Tags:

Azi a aparut iar Crin Antonescu si a zis iar aceeasi lucruri pe care le stim de cand este presedinte PNL.Ceea ce imi place la el si am mai zis chestia asta este faptul ca este perseverent,faptul ca nu renunte asta imi place mult de tot.Ce conteaza ca este in opozitie?Mie imi da impresia ca este la putere si ca dansul conduce aceasta tara.mi-ar placea la un moment dat ca sa fie dansul presedinte si sper sa ajunga,daca nu asta este,mie tot imi place stilul dansului.Nici nu mai conteaza faptul ca nu o sa faca nimic pentru tara asta ,asta daca ar fi presedinte sau prim-ministru,mie imi place la dansul faptul ca are vana in el si ca forteaza intotdeauna la maxim ceea ce vrea dansul sa spuna acolo,faptul ca vrea sa se impuna cu tot dinadinsul asta imi place si cum am zis sper sa o tina tot asa ,deoarece il enerveaza mult pe Zeus ,dar acum Zeus doarme,pentru ca a muncit mult timp de cinci ani si acum o sa doarma cinci ani de zile,ca sa-si revina,nu de alta dar a muncit prea mult.
Asa ca daca Crin Antonescu o s-o tina tot asa o sa ajunga presedinte al tari,asta daca o sa mai candideze vreodata pentru functia suprema in stat?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

