Andreibv's Weblog

Februarie 13, 2010

Mergem cu barca

Filed under: link — andreibv @ 6:43 am
Tags:

Cred ca mai avem putin si o sa mergem cu barca la servici sau unde om merge.Sa mai zic ca asa ceva nu se poate,nu mai zic ca si asa nu are nici un rost si imi pierd vremea.Ar fi interesant ca sa mergem cu barca pe autostrazii si pe strazile din localitate,de ce nu?Ne-am distra de minune si asa avem putine distracti in viata asta si ar trebui sa ni le facem.
Ceea ce nu am inteles eu este faptul ca trebuie sa ma ud ca un nemernic,nu vreau sa ma mai ud,de ce asa ceva si ca sa ce?Mi-a ajuns nu mai pot cu vremea asta de cacat,e frumoasa iarna ,dar ce este de ajuns este de ajuns,faceti ceva ca sa scap de vremea asta ca nu mai pot cu ea.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

