Andreibv's Weblog

Februarie 13, 2010

Maine e o zi proasta rau de tot

Filed under: link — andreibv @ 6:27 pm
Tags:

Cica maine este ziua indragostitilor si eu trebuie sa fiu indragostit numai maine ca in restul anului nu am voie sau ce?Cum sa cred in asa ceva si de ce asa ceva.Ce este cu porcaria asta,poate eu nu am chef maine de nimic,ce trebuie sa fiu in randul lumi sau ce?De unde si pana cand aceasta porcarie de doi lei si de doi bani.Asa ceva nu se poate?!Si nici nu vreau asa ceva,ce alte zile de amor nu mai sunt decat maine.
Aceasta zi a indragostitilor este pur o treaba comerciala si punct,nimic mai mult ,o mare porcarie de unde castiga doar uni si alti se uita.Un nu va zic sa va iubiti maine mult ,pentru ca mai sunt si alte zile ale anului in care trebuie sa facem treaba asta si pentru ca nu sunt de acord cu porcaria asta de doi lei si de doi bani.Asa ca nu aveti decat sa alegeti ce faceti?Eu nu o sa aleg nimic ,este o zi obisnuita si atat nimic mai mult.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

