Andreibv's Weblog

Februarie 11, 2010

M-am saturat de deontologii astia lu’peste

Filed under: link — andreibv @ 3:28 pm
Tags: , ,

Pur si simplu mie sila de deontologii astia lu’peste,in fiecare zi apar pe la tv si nu zic nimic si iar nimic.Nu este posibil asa ceva si de ce asa ceva.De ce trebuie eu sa-i ascult pe cacati astia ,care si asa nu zic nimic si nu fac nimic pentru tara asta.Ce imi bat joc de mine cu acesti cacati si dobitoci,ce sa fac asta este nu mai pot cu ei si daca ia-si vedea ia-si scuipa direct in muia,un mic cadou nu mai mult de atat.
Nici nu are rost sa-i mai aud ca si asa nu are nici un rost si asa imi pierd timpul,timp care costa bani si nu imi permit sa pierd timpul ca ei.
O sa schimb subiectul ,nu de alta dar imi vine greata si nici nu mai trebuie sa mai vorbesc despre asta,ca si asa nu are nici un sens,v-am zis asta ca sa vedeti si voi ce cacati avem prin jur.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

