Andreibv's Weblog

Februarie 10, 2010

Ne pierdem timpul prin tara asta

Filed under: link — andreibv @ 5:59 pm
Tags:

Nu stiu de ce am ajuns la aceasta concluzie ,dar ne cam pierdem timpul prin tara asta si asa si este,deoarece stam in loc si nu ne miscam de acolo cu nimic,nu vad si eu ca se misca ceva in tara asta in sens bun,asi vrea sa vad si eu ca Boc face ceva pentru tara asta,dar din pacate nu face nimic si asta este rau.
Nu ne pierdem timpul doar in tara asta,ci ne pierdem timpul in general si cred ca stiti ca timpul pierdut costa bani si asa si este.Eu nu imi permit sa pierd nici o secunda,pentru ca pierd bani multi si asa si este si e rau,dar ce sa facem traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.
Sper sa faca ceva pentru tara asta Basescu si Boc,ca doar conduc tara asta,dar asa credem noi ,ca si asa dansi fac altceva decat ceea ce trebuie si nu este bine ,dar asta este trebuie sa mergem mai departe si asa.
Mai ales ca mai suntem si in criza si asta ne-a mancat mult din viata noastra si a mea,si ne enerveaza ca asa este si nu avem cum sa nu ne enervam ,dar asta este cine nu mai vrea sa stea in tara asta sa plece si sa ne lase dracului in pace.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

