Andreibv's Weblog

Februarie 4, 2010

Hai ca m-am saturat de PSD

Filed under: link — andreibv @ 6:09 pm
Tags:

Sincer m-am saturat de PSD si de candidaturile lor,alte teme in afara de PSD nu mai exista sau ce?Si asa am intors aceasta tema pe toate temele si m-am saturat ,gata ca deja m-am intoxicat si nu mai pot cu PSD.
Aceasta tema deja a intrat in istorie si este uzata morala deja,nu se poate ca toata ziua buna ziua sa vorbesti numai de acest subiect,nu ne ajuta acest subiect ca sa scapam de criza?Am vazut ce este cu acest subiect si nu am vazut nimic important ,asa ca o sa inchei cu acest subiect si o sa-l redeschid atunci cand o sa fie cazul si sper sa nu mai fie nevoie.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

