Andreibv's Weblog

Februarie 4, 2010

Am avut o problema tehnica

Filed under: link — andreibv @ 12:03 pm
Tags:

Am lipsit doua zile din cauza ca am avut o problema tehnica la sigurantele curentului,mai exact era sa i-au foc de tot,dar din pacate pentru cei care vor sa i-au foc nu am luat si am revenit,deocamdata,pentru ca oricand se poate produce iar un scurt circuit ,dar sper sa ma lase dracului in pace sa traiesc.
Acum doua zile cand stateam eu linistit si imi vadeam de treaba ,dintr-o data se face un scurt circuit si cade tot si in secunda doi zic:grijania si pastele masi de siguranta.Asta e si dupa asta a venit un cacat de electrician,care vine imi umbla putin pe la panou si pleaca si ce credeti ca se intampla?Ati ghicit se face iar scurt si imi cade iar tot,singurul lucru care imi mai mergea era curentul si televizorul,ca cum aprindeam calculatorul imi facea scurt iar.
A doua zi vine iar ,sta o ora ,ia bani si pleaca si imi zice ca tot o sa fie in regula.Eu zic bine si mersi ,stau cam o ora pe la calculator si dintr-o data aud cum face scurt la panou si nu doar scurt ,in rafale face ,opresc tot si stau la lumanare.I-au telefonul si incep:pai ce pizda masi ai facut domne ca iar a cazut tot,iti bati joc de mine sau ce?Vine iar domnul electrician sau mai bine zis cacatul electrician si dupa asta vad cu stupoare ca nu mai mergea centrala ,bine ca nu a luat foc.Uite domne ce ai facut ,nu vezi ca era sa ia foc ,eu pentru ce iti dau bani ca sa-mi strici tot,omul se agita rau de tot,mai pune un fir pe la panou,rezolv si cu centrala pana la urma,omul pleaca si zic mai sa nu mai pun in seara asta calculatorul ca poate iar bubuie si m-am saturat.
Dupa asta am bagat o tarie ca nu am mai putut de nervi si asteptam sa mai bubuie putin.Aseara am scapat,dar daca nu opream sigurantele la timp se ducea dracului tot si acum stateam in bezna cu lumanarea.
Sper ca s-a rezolvat toata treaba asta si sper ca pot sa stau si eu linistit cat de cat,pentru ca nu vreau sa imi ia tot foc prin casa.
Din acest motiv am lipsit de pe blog ,dar poate o sa mai lipsesc alta data din alte motive mai intemeiate,sper ca nu am ratat ceva deosebit prin zona.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

