Andreibv's Weblog

Februarie 4, 2010

A trecut pe domeniu

Filed under: link — andreibv @ 6:20 pm
Tags:

Am vazut ca Cristian Manafu a trecut pe domeniu propriu si bine a facut,pentru ca era si timpul ca sa o faca si acum foloseste platforma wordpress,care dupa parerea mea este mai buna si eu o folosesc ,numai ca nu am domeniu propriu si o sa am atunci cand o sa consider ca este cazul.
Am intrat si am vazut noul blog al lui Manafu si arata foarte bine,stiti cum este cand schimbi un lucru vechi cu unul nou este si normal ca sa arate mai bine si sper sa se bucure de noul sau blog.Sa o tina tot asa ,pentru ca este cel mai profesionist blogger pe care l-am citit pana acum si cel mai tehnic.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

