Andreibv's Weblog

Ianuarie 28, 2010

Mutu a luat iar droguri

Filed under: link — andreibv @ 5:12 pm
Tags:

Cica Mutu a luat iar droguri.Asa si daca a luat iar droguri ce daca,ce ma intereseaza daca a luat sau nu el droguri.Asta trebuie sa fie treaba mea principala,la asta trebuie sa ma gandesc eu.Pai ce eu nu am viata,pai ce eu nu muncesc zilnic si din acest motiv nu ma intereseaza ca a luat el droguri sau ce a luat.Pana la urma nu este treaba mea si nici nu ma intereseaza ,asta este viata ce sa facem pana la urma,pai ce eu l-am pus sa ia droguri.Asta este ce sa-i fac daca este prost,sa ramana prost,pe mine nu ma intereseaza si punct.Asta este trebuie sa mergem mai departe si cu el si fara el.
Asa ca hai sictil si basta,nu de alta dar m-am saturat de Mutu asta.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

