Andreibv's Weblog

Ianuarie 27, 2010

Ajungem sau nu la faliment?

Filed under: link — andreibv @ 5:48 pm
Tags:

Nu stiu daca o sa ajungem sau nu la faliment,dar cu tot cu flacara asta violeta,s-ar putea ca Emil Boc ca mai cada o data si de data asta s-ar putea sa fie definitiva si irevocabila.Ce a facut Boc de cand este premier a patra oara sau eu stiu a cata oara?Ce a facut acest minunat guvern de cand a fost investit?Eu zic ca nu au facut nimic,dar asta este doar o opidie dea mea,poate gresesc ,dar nu cred asta.
Cu sau fara flacara violet,a pacalit si de data asta Boc o gramada de oamenii ,care asteptau multe lucruri de la dansul ,dar se pare ca au asteptat degeaba si asta este.Ce sa le fac eu ,cand le-am zis eu la multa lume ca sa nu astepte nimic de la nimeni,nu m-au crezut si acum sufera ca niste caini ce sunt.Pana la urma asta este viata si ce sa facem cine este destept merge mai departe si prostul ramane cu flacara violet.
M-am gandit sa zic „la faliment” ca sa mai las o unda de speranta printre oamenii astia care mai spera ceva,dar pana la urma o sa ajungem in faliment de tot si nu prea cred ca o sa mai iesim de acolo prea curand.Sper sa ma insel amarnic si sper sa iesim cu bine din toata treaba asta.
Nu ca sa vedeti cat de prosti sunt uni oamenii care au crezut in aceasta flacara violet.Toata treaba asta nu a fost altceva decat o manipulare ordinara ca de obicei,ca sa dea uni tunuri si sa castige dansi o gramada de bani.In rest cine a fost prost a intrat in jocul asta si a si crezut asa ceva,si cum se zice au ramas cu buza umflata.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

