Andreibv's Weblog

Ianuarie 9, 2010

Ce pot sa rad de astia cu gripa

Filed under: link — andreibv @ 6:44 pm
Tags:

Ce morcov au in cur prosti astia ,cu gripa lor lu’peste.Haideti sa va spun ceva:si anul trecut am avut o gripa groaznica si tot am scapat ,de ce nu asi scapa si daca asi avea gripa asta porcina.
Ce se tot caca pe ei de frica ,ce nu au credinta ,ca tot sunt o gramada de rahati care cred ca sunt credinciosi ,pai atunci de ce fac pe fricosi.Ce au vazut ca a murit Toni Tecuceanu de gripa asta porcina si gata au intrat toti in panica,sincer nu ma intereseaza si sper sa moara cat mai multi ,nu de alta dar uni chiar merita asta cu presosinta.

2 comentarii »

  1. Ce pot sa rid de astia cu blog-uri. Habar nu au sa scrie corect, dar isi fac blog (si il mai pun si pe Mircea Badea la reclama, ca sa fie clar din ce categorie fac parte). Vorba cuiva… un om, daca il vezi si prost si increzut, nici nu mai e nevoie sa ii cercetezi ADN-ul, stii clar ca e roman.

    Comentariu de skander — Ianuarie 11, 2010 @ 3:16 pm | Răspunde

  2. mai cacatule nu te obliga nimeni sa vi pe acest blog si sa spui tu cum trebuie sa-mi fac eu blogul.De ce nu te duci dracului ,ca si asa m-am saturat de cacati de ca tine ,care mananca cacat.
    Si care e problema daca urmaresc in gura presei,e treaba mea ,urmaresc ce vreau si nu imi spui tu ce sa urmaresc.Cred ca ai mancat mult cacat ca sa ajungi aici,chiar ma bucur ca ma critici,numai atata poti ,nu imi vine sa cred credeam ca ma ataci asa cum trebuie,pacat ma asteptam la ceva mai bun din partea ta.Poate data viitoare o sa poti mai mult.

    Comentariu de andreibv — Ianuarie 11, 2010 @ 3:54 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

