Andreibv's Weblog

Ianuarie 5, 2010

Criza,of mai mai?!

Filed under: link — andreibv @ 6:04 pm
Tags:

Nu cred ca o sa scapam de aceasta criza anul asta,din mai multe motive si nu vreau sa intru eu acum in detali pentru ca nu mai are rost ,ca si asa sunt dramatice si drastice.Nu stiu cum o sa fie acest an ,dar ceea ce vad acum este o atmosfera de inmormantare,mai bine spus nu este chiar una de inmormantare este una meschina,rea ,char foarte rar,este ca o durere de spate.Cred ca stiti cum este aceasta durere,pur si simplu este insurpotabila.Pot sa zic ca este o atmosfera mult mai rea decat cea care era in era Ceausescu,oamenii parca nu mai simt nimic,sunt extrem de pesimisti si mie nu imi place chestia asta,dar nu am ce sa fac ca sa-i ajut pe toti,parca nici moartea nu ii mai misca pe acesti oameni.Ceea ce este rau este ca si anul acesta este trist,poate mai trist,nu stiu dar parca oamenii sunt la fel,nu s-au schimbat cu nimic si asta este de rau,sufera in liniste cum se spune,ii vezi si ii simti pe strada cum sufera,ii vezi tristi,desi uni se chinuie sa fie veseli tot nu reusesc.Da ,recunosc ca avem toate premisele ca sa fim tristi si parca poporul asta asa a fost croit sa fie trist.Oricat de mult te-ai stradui sa iesi din starea asta parca nu ai cum sa mai iesi din ea,pentru ca toti suntem bagati in aceeasi oala si pentru ca toti traim in tara asta frumoasa ,dar prea trista.
Am zis ca nu o sa mai vorbesc despre politica,dar nu pot.Cum am zis ceea ce este rau este ca acest guvern de doi lei si de doi bani nu au inceput si dansi sa miste ceva,sa simtim si noi ceva,da am inceput sa simtim scumpirile de la inceput de an si cu cat timpul se duce parca este si mai scump ca sa traiesti.
Eu inteleg ca abia a inceput anul si ca pana o sa ne revenim din sarbatorile astia o sa mai treaca ceva vreme,dar nu pot sa-i menajez pe acesti oameni care ne conduc pe noi ,am zis sa zic oameni ca sa nu zic animale.
Marele guvern propus de Zeus ce face,ce a facut de cand este si nu mai pot sa astept ca sa imi faca ei ceva,ca si asa nu imi fac.Bugetul pe care l-au propus este cel mai prost de cand am scapat de revolutie si este de neconceput asa ceva,dar ce sa facem pana la urma ca nu suntem noi la butoane ca sa facem si asa si noi am proceda tot asa si pana la urma asta este tara in care traim,daca nu mai vrem sa traim in tara asta putem sa ne caram din ea si sa ramana cine vrea.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

