Andreibv's Weblog

Decembrie 26, 2009

Se termina si acest an

Filed under: link — andreibv @ 2:28 pm
Tags: ,

Mai avem putin si se termina si acest an frumos sau de cacat ,asta ramane sa decida fiecare cum este.O sa revenim la normal,nu ca nu am fi ,dar sarbatorile astia ne-au cam ocupat putin timpul si bine ca se termina.
Ce s-a intamplat in acest an?Mai nimic sau mai bine zis nimic important ca sa zicem ca s-a intamplat ceva deosebit si ce trebuia sa se intample?In decembrie acum ,domnul presedinte Traian Basescu a castigat si al doilea mandat de presedinte al Romaniei si o sa las pe fiecare sa decida daca a fost sau nu bine pentru tara noastra,nu de alta dar nu vreau sa influentez pe nimeni cu nimic.Avem si un nou guvern,cu Boc reinstalat sau reinscaunat in functie de prim-ministru al tari,pe Udrea o avem din noi si chiar dansa o sa conduca doua ministere si asta mi se pare minunat,deoarece dansa este singura femeie care este ministra si chiar mai tare ca alti si ma bucur pentru asta.Prostanacul a pierdut ,pentru ca este un prost si prostul asa pierde,iar de acum inainte Basescu o sa rade de toti.Pana la urma merita sa rada si sa faca misto de toti,fiindca uni au incercat ca sa scape de dansul si uite ca nu au reusit si acum se oftica ca niste prosti ce sunt si ma bucur foarte mult pentru asta.
In acest an am avut parte si de deontologii astia lu’peste care numai aberatii de doi lei si de doi bani au spus,dar au si mancat mult cacat si au lins si supt mult ca sa spuna aberatile lor ,porcarile lor ,asa cred dansi ca ii baga uni in seama,poate ii baga?Eu nu o sa-i bag in seamna niciodata si nici nu o sa-i ascult,pentru ca nu merita ca sa asculti niste cacati.
In rest nu a fost un an asa de deosebit,am avut parte si de criza asta nenorocita ,am avut parte si de un guvern care nu a facut nimic si care ne-a sfidat mult si bine ,ne i-am injurat de mama focului,s-au certat intre ei ca chiori si nu au facut nimic pentru tara asta,nu au facut decat sa fure si iar sa fure mult si bine ca de obicei,stricau obiceiul daca nu faceau si anul asta chestia asta,ne-au pacalit si de data asta,pe mine nu ,dar pe o masa mare de oamenii da si asta este grav,dar ce sa le fac eu daca sunt o gramada de prosti care nu sunt in stare sa gandeasca pentru ei,ce trebuie sa gandesc eu pentru ei?
Ceea ce mi s-a parut interesant este faptul ca au incercat multi ca sa-l dea jos pe Zeus si uite ca nu au reusit si asta mi se pare minunat,stiti foarte bine cat s-au chinuit uni ca sa-l dea jos si sincer chiar imi pare rau de dansi ,dar ce sa le fac asta este viata si trebuie sa mergem mai departe.Este de apreciat faptul ca au crezut pana in ultima clipa ca o sa-l bata pe tiran si nu au reusit,iar acum se oftica ca de asta este si imi place foarte mult ca se oftica.Ce bine imi pare ca au luat teapa,dansi au crezut ca o sa pacaleasca oamenii cu acest Johannis ,neamtul care este sau nu este neamt,prosti astia se credeau destepti si noi prosti si asta m-a deranjat mult ,dar acum nu ma mai intereseaza si rahati pot sa gandeasca ce vor,ca sunt liberi si pot sa faca ce vor,ca si asa nu ma intereseaza.
Sper ca si anul, care vine sa fie tot asa de spectaculos ca si asta,macar pe partea politica sa fie tot asa ,ca pe partea economica stim ce o sa fie si nu are rost sa mai zic acum,nu de alta dar mai sunt putine zile din anul asta si trebuie sa ne simtem bine.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

