Andreibv's Weblog

Decembrie 15, 2009

Sincer imi pare rau

Filed under: link — andreibv @ 11:20 am
Tags:

Cel mai mult acum imi pare rau de cei de la Antena3,adica de Gadea si de Mircea Badea&Co,pentru ca s-au chinuit de cinci ani de zile ca sa-l dea jos pe Basescu si nu au reusit.Timp de doi ani m-am uitat si eu la ei si i-au sustinut cum am putut si mai ales anula asta cu blogul pe care il am,dar nu am reusit mare lucru,deoarece nu am domeniu si nici vizitatori multi ca sa reusesc ceva si cred ca din acest motiv nu prea am reusit ca sa influentez oamenii ca sa nu mai voteze cu Basescu.
Eu,recunosc am pierdut aceasta batalie pe care am dus-o ,a fost o batalie mica si repet nu am reusit mare lucru,dar ma bucur ca am fost alaturi de cei de la Antena3.
Acum nu mai are nici un rost ca sa-l atac pe Basescu si cred ca nici dansi nu ar trebui sa o mai faca,nu de alta dar ne pierdem timpul si o sa murim pana la urma fara sa ne simtem si noi bine in viata asta care este de cacat.
A venit timpul sa renuntam la anumite lucruri si sa ne vedem de viata noastra ,ca si asa este scurta si nu avem timp de nimic.Totul se duce asa cum si incepe.
Diferenta este ca dansi au facut-o pe bani,eu am facut-o din placere.Problema este ca nu stiu cat o sa mai reziste dansi acolo la antena3 si nu stiu daca le mai convine ca sa ramana la trust,pentru ca cum am zis timpul trece si nu realizam nimic in privinta asta.Cred ca de data asta vor si dansi altceva,nu cred ca mai sunt dispusi ca sa mai urle seara de seara ,au obosit si dansi si se si vede daca ne uitam putin in urma.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

