Andreibv's Weblog

Decembrie 14, 2009

Domnule Antonescu cum ati putut sa fiti alaturi de prostanac

Filed under: link — andreibv @ 10:50 am
Tags:

Chiar cum ati putut sa fiti alaturi de prostanac,mai ales ca ati dat din gura intr-una.Imi place foarte mult acest video si sper ca pe viitor sa nu mai faceti ceea ce ati facut.Rusine domnule Antonescu ,iar acum vreti sa fiti premier mana in mana cu Basescu.Cum se poate asa ceva domnule Antonescu.Sper din tot sufletul sa nu mai stati niciodata impreuna cu prostanacul,nu de alta dar o sa deveniti si dumneavoastra prost si eu nu cred ca vreti asa ceva.
Ce repede va-ti schimbat ,nu credeam asa ceva.Dar se poate intampla orice in politica,mai ales ca este curva si vad ca dumneavoastra vreti sa fiti fetita,eu sper sa nu fiti o fetita domnule Crin Antonescu.
Asa cum am zis never ever sa nu mai dati mana cu Mircea Geoana.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

