Andreibv's Weblog

Decembrie 10, 2009

Nimeni nu stie nimic

Filed under: link — andreibv @ 8:23 pm
Tags: , ,

Nu vedeti ca nimeni dar absolut nimeni nu stie nimic in legatura cu mai multe lucruri din tara asta.Adica,daca s-au fraudat sau nu alegerile,daca o sa murim de foame,daca se alege sau nu praful de noi,daca scapam sau nu de criza?Chesti dinastia care ne intereseaza mult ,dar ne intereseaza degeaba ca politicieni alesi de noi pur si simplu le doare in cur de noi.Si pana la urma este si normal asa ,deoarece fiecare dintre noi dorim foarte mult sa ne imbogatim peste noapte ,modul sau felul prin care ne imbogatim nu mai conteaza,ci sa ne imbogatim si sa ne cacam pe cei din jurul nostru.Este normal asa ceva,asta este firea omeneasca si asa va fi de acum inainte mult si bine.
Problema este ca la un moment dat o sa murim si o sa vedem atunci ca am trait degeaba si ca ne-am chinuit degeaba,doar ca sa se imbogateasca uni peste noapte ,iar noi sa murim de foame.
Sa nu credeti ca numai la noi se intampla asta,peste tot este asa si pana la urma este logic si normal sa fie asa ,ca doar suntem oameni ce dracu?
Ceea ce mi se pare interesant este ca nimeni nu stie nimic despre situatia din Romania si asta ma amuza rau de tot.Cum ar fi:va rog sa ne spuneti daca o sa trecem de criza asta?Nu stim ,imi pare rau de tot,mergeti la urmatoare unitate ca poate va spun aia de acolo ,cei care au fost inaintea noastra sunt de vina ,nu noi.Cum dracu sa nu sti ce este in tara ,mai ales ca tot conduci tara asta si ar trebui sa sti daca se duce sau nu dracului.Dar cum am zis asa se intampla mereu ,si cine o sa poata o sa stea in tara asta si o s-o duca bine ,cine nu o sa moara de foame si cine poate pleaca din ea la mai bine.Logica este simpla si asa va sta problema pana la urma.
Ceea ce este important este ca trebuie sa ne gasim ceva de facut ,nu stiu ceva din placere,din scarba ,eu stiu cum si ce ne gasim in asa fel incat sa nu traim degeaba si pana la urma sa ajungem la concluzia ca am trait degeaba sau sa zicem:ma ce prost am fost in viata asta si acum imi pare rau degeaba,pentru ca este prea tarziu si asa nu mai am ce sa fac ca sa schimb situatia.Si asa traim cam degeaba,mai devreme sau mai tarziu tot o sa murim ,dar problema este sa nu traim in sila si in scarba si mai ales sa nu ne chinuim ca niste animale,ca atunci chiar traim degeaba si putem sa ne luam noi viata ca sa scapam de iad.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

