Andreibv's Weblog

Decembrie 9, 2009

Dragnea este prost

Filed under: link — andreibv @ 7:41 pm
Tags:

Pur si simplu este prost si atat nimic mai mult,ce vine dansul acum sa dea din clanta ,ca si asa nu vede ca au pierdut.Daca ati vazut si cred ca ati vazut ,atunci cand zic ei ca a castigat Geoana si eu m-am bucurat ca prostul ,dar mi-am dat seama imediat ca nu este asa ,deoarece s-a vazut clar cine a castigat in seara aia,acest Dragnea nu s-a bucurat imediat ,ci avea fata aia de a doua zi de flecma chiar,parca s-a slobozit cineva din cer pe fata dansului.
Dupa ce s-a cacat bine vine acum sa zica ca s-au fraudat alegerile,asa pot sa vin si eu sa zic ca s-au fraudat alegerile.Sa vina si sa demonstreze ca s-au fraudat alegerile si daca va face asta multa stima si respect din partea mea.
Asa ca domnule Dragnea stati acasa ,ca ati vazut cum a maturat Basescu cu dumneavoastra si nu cred ca mai vreti asa ceva,poate sunteti masochist si mai vreti?Ceea ce mi-ar placea sa mai vad o data cum matura pe jos cu dumneavoastra.
Rusinica domnule Dragnea ,nu vedeti ca sunteti penibili rau de tot si nu vedeti ca nu va mai crede nimeni,dar absolut nimeni?Ce rau este sa fi singur si sa vorbesti cu pereti asa cum vorbeste acest ins.Daca nu ai pe cineva care sa-ti spuna ca boala evoleaza rau de tot ,ce sa facem asta este.Ia sa-i facem o poezie domnului Dragnea,ca si asa se plictiseste si mai ales ca vin si sarbatorile ,poate colinda si dansul si mai ea un banet ca sa traiasca bine de sarbatori.Ia sa vedem ce iese:

Eu sunt Dragnea cel pitic
Cu prostanacul eu zambind
Si cu gura slobozind,
Flecma mare si zemoasa.

Spun numai minciuni
Ca tot eu le cac si le manc
Cu prostanacul vorbind
Cum Basescu matura cu mine pe jos

Mizeria se aduna
Si Dragnea executa
Executa cu prostanacul pe faras,
Si Zeus ii ciuruia,in doi timpi si trei miscari.

Dragnea singur ramanea
Cu mizeria sub covor,
Si cu gura rumegand
Prostia sefului de rand.

Nu sunt poet ,dar pentru Dragnea ma stradoiesc mult si bine,ca si asa merita din plin cu presosinta.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

