Andreibv's Weblog

Decembrie 6, 2009

Geoana a invins

Filed under: fatuca,link — andreibv @ 7:16 pm

Mircea Geoana a invins si petrecerea poate sa inceapa,ma bucur din inima ca am scapat de Zeus ,pentru ca ne-am chinuit foarte mult ca sa scapam de dansul si ma bucur foarte mult ca am reusit.
Pur si simplu nu mai am cuvinte si ma bucur foarte mult ,in sfarsit am scapat de un ins care a promis multe si nu a facut nimic timp de cinci ani de mandat.Ma bucur foarte mult si sper ca si voi sa va bucurati.
Basescu a plecat acasa si putem sa ne bucuram din plin,nu a mai putut sa zica nimic si bine ca nu a mai spus nimic,deoarece nu mai avea ce sa spuna si asa ne-am saturat de dansul.
Mircea Geoana 51,6%
Traian Basescu 48,4%
O sa urmeze si alte comentarii,dar acum vreau sa ma bucur si ne auzim maine.Asa ca nu ramane decat sa va bucurati mult si bine

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

