Andreibv's Weblog

Decembrie 5, 2009

Ziua decisiva

Filed under: link — andreibv @ 8:24 pm
Tags:

Maine va fi o zi decisiva pentru tara asta care se duce de rapa pe zi ce trece,pentru ca vom avea de ales intre un prostanac si un marinar care a fost presedinte timp de cinci ani si care a promis multe si nu a facut nimic,dar in schimb s-a certat cu toata lumea ,doar ca sa arate ca dansul este seful si ca nimeni nu se poate pune cu dansul si asa a si fost si o sa fie daca dansul o sa iasa iar presedinte al Romaniei.
Nici nu stiu daca merita ca sa te duci la vot si eu nu o sa ma duc,pentru ca nu am de ce si pentru ca nu vreau ca sa mai i-au teapa de la nimeni si pentru ca am luat multe tepe de-a lungul timpului si nu mai vreau,pur si simplu mi-a ajuns si mai bine stau eu acasa si imi vad de treaba mea si ma uit si eu sa vad ce o sa iasa si voi analiza ce o sa iasa,deoarece vom avea parte de o perioada crancena pentru tara asta si pentru noi.
Daca dumneavoastra doriti sa va duceti la vot bine ,eu cum am zis o sa-mi vad de treaba mea si voi astepta sa vad ce o sa iasa.
Ar fi frumos sa avem parte de un premier neamt care sa si faca ceva in tara asta,dar eu stiu cat de plauzibila si cat de sigura si benefica pana la urma pentru tara asta o sa fie aceasta formula,dar m-am saturat ca sa-l vad pe Boc in fiecare zi dand din clanta si laudandu-se cu ce a mai facut prin tara asta,dar din pacate pentru dansul si pentru noi nu a facut nimic.
Nici nu stiu daca o sa merite ca sa ne bucuram daca o sa iasa Basescu sau Geoana,sau din contra sa ne intristam si mai rau si pana la urma sa plecam din tara asta,fiindca avem o viata de trait si trebuie sa o traim asa cum trebuie.
Deci o sa asteptam ca sa vedem ce o sa iasa si daca o sa iasa Basescu iar presedinte o sa confirme teoria ca este foarte greu de batut si ca dansul a fost mai bine pregatit in confruntarea cu Geoana si a stiut sa gestioneze mai bine confruntarea cu dansul si cred ca s-a vazut asta cu presosinta vineri seara.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

