Andreibv's Weblog

Noiembrie 21, 2009

Zeus a jucat teatru

Filed under: link — andreibv @ 1:15 pm
Tags:

M-am uitat ieri la dezbaterea lu’peste moderata de bunaoara si am ajuns la urmatoarea concluzie:L-am analizat foarte bine pe Traian Basescu si mi-am dat seama ca si de data asta a jucat un teatru foarte bun,deoarece a baut bine inainte ,doar asa ca sa para bolnav si terminat ca sa-l atace cei doi candidati si intr-un final sa-i para rau de dansul,sau mai bine zis sa ne fie noua mila de presedinte.Cine face asa ceva intra intr-o mare capcana si riscam iar sa gresim ,asa cum am facut-o de-a lungul a 20 de ani.
Nu stiu daca s-a gandit la aceasta strategie sau daca i-a zis cineva ca sa joace asa ,dar asta a fost cea mai buna alegere si inca o data se vede cat de greu este ca sa-l bati pe Zeus,chiar daca multi zic ca ieri a fost batut de Antonescu,desi eu nu cred asa ceva pana nu se termina tot acest circ ,ca sa vad atunci ce a iesit.
S-a vazut ca nu au cu ce sa-l atace pe Antonescu si s-a mai vazut ca si-a facut bine temele si ca stie meserie,oricat de mult zic uni ca a gresit atunci cand a anuntat numele de Tudor Chirila.Nu a fost nici o greseala,poate singura gresala care a fost este ca nu l-a atacat asa cum trebuia pe Traian Basescu ,asa cum am mai zis-o de multe ori ,nu a apasat pe pedala de acceleratie si din acest motiv a pierdut un bun prilej de a castiga o batalie grea si dura cu Traian Basescu.
Batalia inca nu s-a jucat ,pentru ca nu am aflat cine a intrat sau nu in turul doi,atunci vom afla ce si cum?Cred ca maine o sa fie un moment critic,pentru ca maine seara vom afla daca am scapat de Traian Basescu si daca da ,este bine asa.Singurul lucru care va conta este daca o sa fie sau nu Traian Basescu in turul doi ,iar restul nu mai conteaza atat de mult.
Asa cum am zis multi au intrat in aceasta capcana a lui Traian Basescu si ceea ce este greu de stiut este cum vor iesi din ea,pentru ca o data intrat este greu sa mai iesi.
Presedintele Romaniei a pus totul la cale,pentru ca s-a asteptat ca sa-l atace si a folosit aceasta tehnica a milei ,pentru ca stie ca la uni merge asa ceva si la alti nu o sa mearga.Din acest motiv a fost genial ,deoarece oamenii o sa zica:uite ce au facut cu presedintele Romaniei,l-au atacat din toate partile si dansul nu a avut cum sa se apare,rusine sa le fie.Sau ceva de genul asta ,si din aceasta cauza zic ca este periculos ca sa intri in capcana lui Zeus,pentru ca este greu sau aproape imposibil ca sa mai iesi din ea.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

