Andreibv's Weblog

Octombrie 21, 2009

Mie scarba si sila

Filed under: link — andreibv @ 1:35 pm
Tags:

Pur si simplu mie scarba si sila de deontologii astia lu’peste si mai ales de filozofi astia care se dau mare si care cred ca ei sunt destepti si pe noi ne cred prosti si ……
M-am saturat sa vad ca uni sau alti au un interes comun pentru mine sau pentru x.Ei chiar cred ca eu o sa cred ca vor ei sau dansele care pur si simplu nu au ce face pe acasa.Ce imi trebuie mie ca sa vina x sau y ca sa fie arogant in fata mea,pur si simplu nu suport asa ceva.Si de ce asa ceva?
Ceea ce vreau sa intelegeti este ca sunt decat interese si nimeni nu o sa vina in fata voastra ca sa va ajute,fara sa fie arogant ,si o sa faca orice posibil ca sa va scoata din minti.
Toti sunt niste invatati si destepti de mama focului si pe noi ne considera niste ratati,asa zic ei sau duduiele cu fite in cap,dar eu zic ca sunt niste prosti care nu sunt in stare nici macar ca sa isi tina scuipatul din gura.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

