Andreibv's Weblog

Septembrie 24, 2009

Greva sau nu?

Filed under: link — andreibv @ 3:45 pm
Tags:

Profesorii vor sa faca iar greva pe 16 noiembrie,pentru ca zic ei ca vor ca guvernul sa renunte la toate sporurile din invatamant si ca nu va renegocia criteriile din legea selarizarii.Asa si daca fac greva ce?Credeti ca noi o s-o ducem mai bine.Trebuie sa recunosc ca inca sunt elev si vad ca acest invatamant este de cacat si asa si este pentru ca fac parte din el si stiu foarte bine ce este in el.
Am mai zis asta ca daca o sa schimbe bacul in fiecare an o sa ne ducem dracului cei care mai suntem elevii.Eu habar nu am ce o sa dau la anul la bac,dar asta nu mai conteaza?
Vrea sa va zic ca eu am prins rau de tot si cand o sa termin o sa-mi gasesc greu de tot de lucru ,ca asa este in romania si asa va fi multa vreme de acum inainte oricat de mult am vrea sa nu mai fie asa.
Asa ca daca fac sau nu greva tot aia o sa fie ,indiferent daca noi vrem sa fie mai bine si va spun eu ca o sa fie din ce in ce mai groaznic si mai rau pentru noi.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

