Andreibv's Weblog

Septembrie 24, 2009

A fost si nu a zis nimic

Filed under: link — andreibv @ 3:53 pm
Tags: , ,

Mircea Geoana a fost aseara la Sinteza-Zilei si nu a zis nimic si iar nimic ,ca asa ii este stilul si vreau sa zic ca acest om ne adoarme rau de tot si mi-a parut rau ca a stricat aceasta emisiune pe care o indragesc asa de mult.Dar daca Gadea o sa mai continue asa o sa piarda rau de tot din reting.
Cum crede Mircea Geoana ca o sa castige alegerile prezidentiale ,care vor fi peste doua luni.Repet ca ceea ce trebuie sa facem noi este ca nu ar trebui sa nu ne ducem la vot ca sa le aratam ca nu ne mai intereseaza nimic din ceea ce se intampla in tara asta si asa cum am mai zis de o mie de ori ,aceasta tara o sa se duca de rapa pe zi ce trece oricat de mult am vrea noi sa nu mai fie asa.
De cate ori apuc ca sa-l vad pe acest individ imi vine sa ma culc sau sa-mi blestam zilele in care m-am nascut.Si ma bucur foarte mult ca pot sa mut postul sau sa-l inchid de tot ca si asa nu mai este nimic interesant si mai ales cand vine la tv acest om care nu are nimic de spus noua sau unora dintre noi care credem ca o s-o ducem mai bine daca o sa ne ducem la vot.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

