Andreibv's Weblog

August 29, 2009

Comisia Udrea doarme?

Filed under: link — andreibv @ 9:08 pm
Tags:

Ce face domne comisia aia Udrea,ca se pare ca doarme si parca trebuia sa rezolve acest caz Udrea care se pare si asa este cum am mai zis-o de o mie de ori ca o sa scape.
Nu de alta,dar nu se mai aude nimic de aceasta comisie lu’peste care cum am zis doarme,ceea ce imi da mari banuieli ca nimic si iar nimic nu mai este pe bune.Totul este aranjat si asa si este.
Pur si simplu m-am saturat de aceasta Comisie si vreau o data sa se termine acest circ pentru totdeauna.Atata tamtam au facut,de cine stie ce am rezolva daca nu ar mai fi madam Udrea,o sa vina altul sau alta si o sa faca la fel ca ea.Ce tara asta a ajuns sa stea intr-un om sau altul ,dar se pare ca asa si este si acum este greu de crezut ca pe viitor nu o sa mai fie asa.
Asa ca sa se hotareasca o data:ori pleaca acasa ,ori o sa faca ceva si atunci o sa-i apreciem pentru munca depusa.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

