Andreibv's Weblog

August 28, 2009

Cum e sa uiti

Filed under: link — andreibv @ 10:27 am
Tags:

Se mai intampla cateodata ca sa mai uitam ceea ce am facut sau ce am zis,ceea ce este normal ca asa este omul facut sa uite de anumite lucruri neutile pentru el sau ea.
Vi s-a intamplat vreodata ca sa spuneti ceva si sa uitati ceea ce urma sa spuneti acolo,ca si asa spuneati o prostie si din acest motiv ati uitat ,ca sa nu va faceti de ras si e mai bine asa.
Da ce se intampla cand avem ceva important de facut sau de zis si daca e sa uitam ce putem sa facem atunci?Nascocim noi ceva sau facem un efort minim ca sa ne aducem aminte si iesim din situatia deficila in care am intrat.Oare ce am face daca nu am uita?Daca nu am uita am fi innebunit de mult,pentru ca eu nu am nevoie ca sa tin minte toate prostile din viata mea si nici nu mai am nevoie de ele.
E bine sa uiti,dar cel mai grav este sa incepi sa uiti des ,pentru ca atunci s-ar putea ca sa ai o problema grava si ar trebui sa te duci la doctor ca sa vezi daca nu a uitat si el ca sa te rezolve.
Diferenta dintre deontologii astia lu’peste este ca noi nu uitam asa de des ceea ce au facut ei din aceasta tara care se duce de rapa pe zi ce trece si asa si este oricat de culti am fi sa credem ca aceasta tara o sa mai aiba un viitor stralucit in perioada urmatoare a existentei noastre ca oamenii si nu ca animale ce suntem.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

