Andreibv's Weblog

August 8, 2009

Nebunie curata

Filed under: link — andreibv @ 1:53 pm
Tags:

Ma uit in jur si vad ca din ce in ce mai multi oamenii sunt bolnavii psihici,chiar irecuperabili.Cand te uiti asa la ei par a fi sanatosi ,dar ei sunt nebunii.Hai sa vedem ceva:Daca ii intrebi ce zi este o sa zica ca nu stiu,pentru ca nici eu nu stiu.Ce farmec ar mai avea daca toti am fi curati la minte si iluminati,nu am mai avea farmec si eu nu vreau sa vad asta.Chiar imi place cand vad un nebun mai mare decat mine,pentru ca nu exista.Intotdeauna ai ceva de invatat de la ei,pentru ca au un talent ,dar au probleme cu capul ceea ce ii face sa fie si mai interesanti.Noi nu ne-am intrebat niciodata,dar poate chiar si Dumnezeu este psihopat si se ascunde acolo sus sau jos undeva ca sa nu ne dam noi seama.Lumea asta ar fi prea simpla daca nu am fi asa,totul se schimba si lucrurile devin palpitante mai ales cand dai de un psihopat care este sau nu este,pentru ca nu ai de unde sa sti.Asa ca va doresc sa mancati multe pastile ,pentru ca sunt bune si gustoase.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

